سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: پرونده بررسی دلایل مرگ نوزاده ۲۹ هفته ای در این بیمارستان در دست بررسی است.


سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: پرونده بررسی دلایل مرگ نوزاده ۲۹ هفته ای در این بیمارستان در دست بررسی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر گردآفرین نیکبخت اظهار داشت: نوزادی نارس که در بیست و نهمین هفته بارداری متولد شد بعد از ۶۳ روز درمان متاسفانه صبح امروز فوت کرد.

وی با ابراز همدری با خانواده این نوزاد تاکید کرد: با دستور دکتر پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه و همراهی معاون درمان دانشگاه ؛ گروه های مختلفی
با هدف بررسی دقیق دلایل مرگ این نوزاد تشکیل شده و به جد پیگیری ها ادامه دارد.

دکتر نیکبخت افزود: بعد از بررسی ها بدون اغماض و  قاطعانه با افرادی که مرتکب قصور شده برخورد جدی صورت می گیرد.