سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: پرونده بررسی دلایل مرگ نوزاده ۲۹ هفته ای در این بیمارستان در دست بررسی است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر گردآفرین نیکبخت اظهار داشت: نوزادی نارس که در بیست و نهمین هفته بارداری متولد شد بعد از ۶۳ روز درمان متاسفانه صبح امروز فوت کرد.
وی با ابراز همدری با خانواده این نوزاد تاکید کرد: با دستور دکتر پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه و همراهی معاون درمان دانشگاه ؛ گروه های مختلفی
با هدف بررسی دقیق دلایل مرگ این نوزاد تشکیل شده و به جد پیگیری ها ادامه دارد.
دکتر نیکبخت افزود: بعد از بررسی ها بدون اغماض و قاطعانه با افرادی که مرتکب قصور شده برخورد جدی صورت می گیرد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
